Regn regn

Idag hade jag övningar i oorganisk kemi. Jag tog inte det lilla testet i komplexen och vi gick vidare och gjorde halogena ämnen. Underbara färger. Efter det hade jag en paus så jag gick till caféet. Det var så tråkigt på engelska, jag behöver inte komma till lektionerna. Jag kom hem och tittade på Grey's anatomy. Sen kom älskling hem och vi pratade och spelade Heroes (igen -.-). Jag saknar honom. Jag saknar vårt liv tillsammans. Hoppas jag ska ta tisus och fortsätta studera där och äntligen bo med älskling. Ok, jag måste läsa lite för de övningarna i analytisk kemi.
Men innan det kommer jag att antagligen titta på Grey's anatomy igen :P

Tänker på dig, sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback