Orange sky

Idag hade jag bara analytisk kemi och matte. Matte kommer att vara så easy-peasy. Lektionerna varannan vecka och bara 3 av oss valde matte som valbart ämne. Jag pratade med älskling och spelade Heroes igen med honom. Han har stannat hemma idag från universitetet. Han säger att han mår illa och att han saknar mig. Jag saknar dig också sötnos! Men tänker på det som kommer att hända på sommaren. En månad vid havet! Och sen kommer jag till Sverige för en månad. Det kommer att vara underbart! Mmm.. havet.
Jag hade svenska och läste för övningar i oorganisk kemi imorgon. Solen sken hela dagen. Och när solen skiner mår jag så lycklig.

Jag älskar dig!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Missie! <3

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback