One who knows us, but loves us anyway

Måndag. Jag hade oorganisk kemi och sen åkte till min bestis. Där tittade vi på How I met your mother. "Jag saknade dig så mycket! Drick inte det vattnet, jag fick diarrén pga det. Spela den sången från Beach boys! Yesssss!!! Ah, det skulle vara så kul om du bodde här med mig. :))"
"Visst, och jag skulle bara städa medan du skulle göra inget!"
"Jag älskar dig så myckeeet!"
"Jag med :)"

De som har en person som alltid är där för dem är verkligen lyckliga. Jag är en av dem och jag älskar min bestis, jag kan säga min bror.

Det finns inget att köpa i varuhuset... än.
När jag har kommit hem pratade jag med min älskling och vi spelade Heroes of might and magic 3.
Jag saknar dig hani. Titta på fullmånen, det säger "jag älskar dig". Och sluta med Batman så du kan göra downcount :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback